portofoliu

 

 

 

 

 

 

 

 


19 Comments

  1. cris says:

    aha, deci tu esti una dintre persoanele care au pus umarul la cele mai cretine reclame. o campanie mai idioata decat cea pt dedeman nu cred c-am vazut. bine…. nu ca celelalte ar fi mai reusite, tot niste basini. nu inteleg la ce naiba mai mergeti la noapte devoratorilor de pub. probabil mergeti ca sa fiti vazuti, ca degeaba va uitati la reclamele prof facute in strainatate, n-ati invatat nimic din ele.

  2. cristi says:

    Dom’le am dat de dumneata.

    Cretine reclame la dedeman, ma doare stomacul cand le vad/aud. O prostie.

    Atat.

    • adela says:

      care, domle? ca eu nu mai fac reclame Dedeman de anul trecut

    • C. Bordea says:

      Aha nasoale astea la Dedeman. Dar nasoale rau. Misto cu Magda Catone ce umbla cu detergentul in poseta.
      E adevarat ca reclamele Dedeman sint un pic tampitele dar si amuzante. Daca esti insurat atunci chiar le intelegi:D Daca nu, atunci mai asteapta pana atunci:D

  3. Ana says:

    Nu o cunosc pe Adela, e prima oara cand iau contact cu blogul…reclamele la Dedeman nu sunt proaste si nici tampitele…Sunt chiar haioase. Si ar fi inutil sa copiem modelul reclamelor de pe afara, nu se potrivesc cu mentalitatea si realitatea de aici…Luate la bani marunti, sigur nu sunt niste capodopere ale advertisingului, dar cate dintre reclamele de pe lumea asta sunt?!…Totul e sa prinda la publicul tinta, nu sa dea bine pe la Festivaluri. Daca se intampla si asta, atunci da, e o mare chestie! E doar o opinie, nu aruncati cu rosii…

  4. Bing says:

    proaste ca adela care se crede copywritter

  5. Ursu says:

    Care este legatura dintre tine si reclama ROM cu tanti, yacht, gigi, casetofon + manele ?

    • adela says:

      Am gandit-o, am scris scenariul si am supervizat procesul de productie si filmarea, apoi montajul and so. Adica tot ce ar trebui sa faca un copywriter.

      • jean valjean says:

        ups. dar de cand trebuie un copywriter sa supervizeze filmarea? are el competente de asa natura, sa inteleaga ce se intampla dpdv tehnic acolo?

        asta e o iluzie de copywriter, ca acolo se filmeaza cuvinte pe care trebuie sa le supervizeze el.

        • adela says:

          da, asta trebuie sa faca. el le scrie, el le supervizeaza. el e parte din echipa care supervizeaza tot- de la cum arata cadrele la jocul actorilor si cum vorbesc aia.

  6. Ursu says:

    Si atunci de ce atatea critici cu privire la celelalte spor-uri si niciun FELICITARI pentru idea celui mai sus numit :) . E absolut fabulos. A fost si este viral !

  7. Cristina says:

    Multe critici de la niste oameni ce folosesc cuvinte pe care le folosesc adolescentii vesnic excitati, sunt sigura ca voi excelati in ce munciti voi, altfel nu imi explic criticile astea tampite. Nici mie nu imi plac reclamele alea si cu toate astea nu ma apuc sa jignesc munca femeii.

  8. vladimir says:

    bine ca nu te doare gatul de concert

  9. Diana says:

    S-a mai adaugat ceva fotbalului si politicii. Acum toti oamenii se pricep si comenteaza publicitatea.

    De-ar afla ei circuitul ideii prin agentie si la client, cum din ideea ta se ciunteste si cum se framanta biata prin mainile tuturor, mai ales ale clientului extraprudent, care adesea taie din creativitate pentru o secunda in plus in care ii e rostit numele brandului.

    Felicitari, Adela! Un spot TV e visul oricarui copywriter. Iar tu ai o gramada.

  10. Gabriela says:

    Super-simpatice reclamele! Si foarte compatibile cu folclorul local. Nu prea inteleg ce e cu atatea critici negative. Eu cred ca ai facut o treaba foarte buna. Mult succes in continuare!

  11. IlieMoromete says:

    Nu stiu exact la care reclame cu Dedeman s-au referit tinerii de mai sus care le-au vorbit de urat, dar daca sunt cele cu rimele haioase din 2 versuri eu le gasesc senzationale si Adela merita felicitari pentru ele. Scopul unei reclame e sa iti bage in minte produsul, iar simplul fapt ca este primul lucru pe care l-ati adus in discutie inseamna ca reclama si-a atins scopul in proportie de 200%. Eu unul am plecat de aproape 10 ani din Romania si am auzit o singura data reclama din intamplare la radio europa fm, si mi-a ramas in minte deja.

    Daca v-ati referit la alte reclame cu Dedeman, atunci sa imi fie iertata interventia inutila.

    Oricum, eu zic ca e de la foarte bine in sus.

  12. Marieta Morar says:

    Felicitari adela! Esti minunata!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *